Philips 221T1SB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 221T1SB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joris1994 24-08-2010
Geschreven voor: Philips 221T1SB

Ik vind het een geweldige tv.
De kleuren zijn mooi en het geluid is echt prima. Ik gebruik hem vooral voor mijn xbox 360. Hier maak ik gebruik van Full HD (1080p), werkt geweldig. Het is vooral zalig wanneer je van een gewone tv naar een full HD tv gaat. Zeker aan te raden deze tv. Je kunt hem namelijk ook nog tegenlijk gebruiken als computer monitor.

j.r 02-05-2010
Geschreven voor: Philips 221T1SB

Dit toestel gekocht voor in de woonkeuken.En het is mooi toestel om te zien ,maar wat kleur en vooral het geluid betreft valt het mij toch tegen.Ben een week bezig geweest om het nog een beetje naar tevredenheid in testellen maar kan nog niet zeggen dat het goed is. Het geluid blijft iel klinken, er zijn bijna geen lage tonen, ondanks de aanwezigheid van virtual dolby sound, of deze nu aan of uit staat het blijft matig en wat het beeld betreft het is net of er een licht grijze waast eroverheen hangt het is niet mooi vol van kleur ondanks dat ik van alles geprobeert hebt met de kleur instellingen ,wel is het beeld super scherp.Deze tv kan nog niet tippen aan het toestel die ik gelijktijdig voor mijn zoon gekocht hebt een Salora 1921ndvx( 49 cm)
die wat kleur maar vooral het geluid een stuk beter is.

padacom 15-01-2010
Geschreven voor: Philips 221T1SB

Helaas een wat mindere ervaring hier.
In combinatie met de digitenne ontvanger een tot 3 meter afstand zeer blokkerig beeld. Kan de monitor niets aan doen maar enige vorm van smoothing ontbreekt bij dit soort lcd schermpjes.
een ander ding wat erg opvalt is de enorme backlight bleeding, een lcd monitor onwaardig!!
Samen met het geluid dat (net zoals bij alle andere schermpjes matig is) genoeg redenen om deze monitor in te ruilen op een 19 inch samsung lcd (lcd ready weliswaar maar slechts voor € 189 bij de "kreks" op hun vakgebied) die de backlight bleeding beter onder controle heeft en ook nog eens wat beter geluid heeft.
Qua bediening is de samsung ook veel logischer maar wel iets beperkter dan de philips.
Al met al geen aanrader voor mij

sfflk 02-01-2010
Geschreven voor: Philips 221T1SB

Dit lcd scherm gekocht voor in de keuken, om tv mee te kijken. Wij zijn er erg tevreden over. Het beeld is prima en het geluid is voldoende. De bediening is eenvoudig, het wijst zich vanzelf. Ook gezien de prijs, is dit voor ons een prima lcd monitor. Wij hebben er een satelliet ontvanger op aangesloten,het beeld is echt goed. Er zit alleen een 'quik start' handleiding bij, was voor ons geen probleem. Wil je een uitgebreide handleiding, dan kun je deze op de site van philips downloaden.

v.W 31-12-2009
Geschreven voor: Philips 221T1SB

Deze TV bij webwinkel Databyte voor de kerstdagen besteld, was op dat moment de goedkoopste,werd keurig op tijd geleverd,prachtige TV/MONITOR voor slaapkamer,caravan of als pc monitor,voor een gunstige prijs,zeer te vreden over beeld en geluid via digitale ontvangst, zeker een aanrader die een 22 inch TV zoekt.

EddyR 27-12-2009
Geschreven voor: Philips 221T1SB

Deze TV voor 239,- bij MM gekocht (ik wilde eigenlijk de 220TW9, maar dit zou dezelfde zijn volgens verkoper).
Het is in feite 21.5 inch.

Heeft mooi beeld, is zeer makkelijk te installeren. Prima afst.bed., redelijk geluid (beter dan Samsung). Veel en duidelijke instelmogelijkheden beeld en geluid.
Jammer: bij donkere beelden (nacht), wordt het gehele beeld donkerder (incl. omroeplogo en ondertitels). Te verhelpen door Smart Picture uit te zetten.
Ook de verticale kijkhoek is erg klein (beeld wordt meteen lichter als je gaat staan).
Totaal: prima (wat kleine) tv voor deze prijs.

Eneri 15-12-2009
Geschreven voor: Philips 221T1SB

Dit toestel voor de slaapkamer aangeschaft en nu 3 dagen in gebruik .We hebben geen digitale ontvangst maar het beeld is schitterend en trilling vrij .Ook bij ons stond hij de volgende dag standby terwijl wij hem uit hadden gezet dus nu de stekker er maar uit gehaald na het kijken ,misschien worden we wat wijzer als we de Cd rom hebben bekeken

Extrazuur 09-12-2009
Geschreven voor: Philips 221T1SB

Philips LCD-monitor met digitale TV-tuner 221T1SB 21,5 inch 1920 x 1080p Full HD T-line. Is volgens mij de eerst Full HD TV onder de €250,-
Heb gekeken waar men het goedkoopst kon krijgen. Wat blijkt dat Internet niet altijd goedkoper is dat de winkel. Heb deze gekocht bij een groot electronica bedrijf beginnend met S. Voor maar €244,-

Eenmaal thuis aangekomen.
Deed ik deze special doos open.
de doos bevat een VGA kabel, 3.5 stereo jack - 3.5 m stereo jack audio kabel. niet uitgebreide handleiding, afstandsbediening + baterijen. En Drivers CD voor in de PC.

Plus punten:
FULL HD onder €250,-
Design.

Min punten:
Geen uitgebreide handeleiding.
Analoog + Digitaal instellen kan niet appart.

Conclusie:

Deze TV is een topper voor in de slaapkamer of keuken.